Translate

piątek, 17 kwietnia 2015

KOREA: CROSS GENE - 나하고 놀자

Miałam pisać regularnie, a skończyło się tak, że od miesiąca nie napisałam nic a nic. Trzeba to teraz szybko nadgonić. Na dobry start zdecydowałam się napisać o najnowszym utworze od CROSS GENE.
Na początek względy techniczne. Muzyka świetnie pasuje do stylu chłopaków i w pewnym sensie przypomina ich poprzednie utwory takie jak "La Di Da Di" czy "Shooting Star", jednak jest świeża i oryginalna. Choreografia bardzo mi się spodobała i być może kiedyś wezmę się za naukę, jednak teraz na głowie mam nowy układ od Red Velvet. W refrenie ich ruchy przypominają mi choreografię do "SPEED - Zombie Party", nie wiem czemu, mają w sobie coś podobnego. MV natomiast opowiada historię chłopaków, którzy trafiają pod opiekę zakładu psychiatrycznego. Dwóch z nich (Takuya i Shin) zaczyna walczyć między sobą o względy pewnej pielęgniarki, która koniec końców obu zostawia dla nie pięknego gościa, niższego od niej o głowę (gdzie w tych teledyskach jest logika...).
Muszę przyznać, że bardzo czekałam na ten comeback, dlatego właśnie o nim piszę pierwsze. Serdecznie zapraszam do posłuchania nowego utworu od naszych kochanych Mieszańców~
***
I had to write regularly, but finally I have not written anything for a month. I have to catch up quickly now. For a good start I decided to write about the latest song from CROSS GENE.
 At first technical comments. Music is well suited to the style of the guys, and somewhat resembles the previous tracks like "La Di Da Di" or "Shooting Star", but it's fresh and original. I really like the choreography, and maybe someday I'll learn it, but now I have to study new choreography from Red Velvet. The chorus reminds me choreography to "SPEED - Zombie Party", don't know why, but there is something similar. MV tells the story of guys who come into the care of a psychiatric institution. Two of them (Takuya and Shin) begins to fight with each other for the favor of a nurse who in the end leave both for an ugly guy, much lower than her (where is the logic of the music videos...).
 I must admit that I was waiting for this comeback and that is why I'm writing about it first. You are cordially invited to listen to a new song from our beloved Crossed ~


MV


Yuumiya
화이팅

1 komentarz:

  1. Jak mnie dawno tu nie było :o (g rey się kłania )
    Co do piosenki to... 0:41 wygląda jak L z Death Note :D

    OdpowiedzUsuń