Translate

piątek, 13 marca 2015

NEWS: Official Facebook fanpage

Nareszcie znalazłam trochę czasu, żeby się tym zająć.
Wczoraj zabrałam się za generalne porządki na blogu i w ten oto sposób wszystkie, nawet najstarsze posty, są już przetłumaczone na język angielski. Zostały też naniesione niewielkie poprawki.
Oprócz tego, założyłam oficjalną stronę bloga na portalu Facebook, którą możecie znaleźć TUTAJ.
Za każdym razem, gdy na blogu zostanie opublikowany nowy post, również na Fb pojawi się informacja. Możecie tam również pisać na pv strony na przykład z pytaniami o dramy, które często były zadawane w komentarzach pod postami lub na poczcie e-mail, przez co późno na nie odpowiadałam. Teraz wszystko będzie na bieżąco. Mam nadzieję, że znajdę teraz trochę więcej czasu na pisanie regularnie. 
Serdecznie zapraszam do odwiedzania strony na Facebooku.
Co myślicie o tych zmianach?
***
 Finally I found some time to take care of it. 
Yesterday I made a general cleanup on the blog and in this way all, even the oldest posts are now translated into English.
In addition to this, I created the official blog fanpage on Facebook, which you can find HERE
 Every time I'll write a new post on the blog it's gonna be published on Fb too. You can also write messages on priv, for example, with questions about the drama, which were often in the comments below posts or e-mail, so I have answered late.
 Now everything will be up to date. I hope that I can find now a little more time to write regularly.
You are cordially invited to visit the site on Facebook.
What do you think about these changes?


 Yuumiya
 화이팅

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz