Translate

sobota, 14 marca 2015

KOREA: SUPER JUNIOR D&E - "Growing Pains" (너는 나만큼)

Tak właściwie to na początku nie miałam zamiaru pisać tego postu. Nie miałam w ogóle słuchać tej piosenki. Sama do końca nie wiem czemu. Ale przełamałam się i posłuchałam. I muszę przyznać, że bardzo mi się spodobała. Mocny a zarazem delikatny wokal, muzyka wpadająca w ucho i dobrze wyreżyserowane MV jak na SM przystało. Wszystko to daje świetny efekt. Szkoda tylko, że przez te ruchy kamery w refrenie kręciło mi się w głowie xD
Wiadomo, że wszystko zależy od gustu i jedni będą uważać tą piosenkę za słabą, a inni wręcz przeciwnie. W każdym bądź razie ja jestem "na tak" dla comeback'u chłopaków. A nawet więcej. Mam zamiar nauczyć się tego grać na gitarze B) Jak tylko ogarnę chwyty, to już z górki. Jakoś dam radę. Może nawet kiedyś usłyszycie mój cover. Ale niczego nie obiecuję. No dobra, zapraszam do posłuchania, może akurat ktoś będzie miał na temat tego utworu inne zdanie niż ja.
***
Actually, in the beginning I was not going to write this post. I didn't even listen to that song. I don't really know why. But finally I listened to it. And I must admit that I liked it. Powerful and also gentle vocals, catchy music and well-directed MV as befits for SM. All this gives a great effect. The only pity is that these movements of the camera during the chorus made my head spinning xD
 It is known that all depends on your taste and some people will think this song is bad, and other that it is good. Anyway, I'm glad 'cause of the boys comeback. And even more. I'm going to learn to play it on the guitar B) As soon as I will get chords, it's already downhill. I think I can do it. Maybe even once you're gonna hear my cover. But no promises. Okay, I invite you to listen to it, perhaps someone will have a different opinion than I do.


MV

KBS MUSIC BANK 2015.03.06
 
Yuumiya
화이팅

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz