Translate

wtorek, 10 marca 2015

KOREA: SHINHWA - "Sniper" (표적)

Dwanaście lat razem na scenie w niezmienionym składzie to jednak nie mało, nie sądzicie?
Właśnie tyle czasu spędzili razem członkowie SHINHWA, mimo różnych trudności i problemów.
Ich najnowsza piosenka szczerze mówiąc wywołała u mnie... wybuch śmiechu. Nawet nie tyle sama piosenka co MV do niej. Zdecydowanie pierwsze co przyszło na myśl to "50 Twarzy SHINHWA" xD
Albo to mój zniszczony mózg albo to po prostu tak wygląda, no nic nie poradzę. Piosenka sama w sobie jest ciekawa. Trudno mi zdecydować, który członek zespołu najbardziej mi przypadł do gustu w tym wydaniu, ponieważ wszyscy prezentują się na prawdę świetnie (dlatego teraz tym bardziej nie rozumiem nazywania SHINHWA "staruchami").
Moja mama (która również jest fanką popkultury azjatyckiej, a zwłaszcza koreańskiej i chińskiej) po usłyszeniu "Sniper" stwierdziła że kocha chłopaków z SHINHWA ale kawałek zalatuje jej kowbojami przez to gwizdanie xD
A teraz co nieco ode mnie od technicznej strony. MV kojarzy mi się z teledyskami do piosenek "Seo Ji Sub - 18 Years", "2NE1 - Missing You" (pewnie przez scenerie momentami) i "Trouble Maker - Trouble Maker". Choreografia jest totalnie w stylu SHINHWA. Po prostu. Do niczego innego nie umiem tego porównać. A utwór sam w sobie bardzo mi się spodobał.
Mam nadzieję, że nowy kawałek chłopaków przypadnie Wam do gustu.
Pozdrawiam wszystkie SHCJ tak nieliczne w Polsce <3
***
Twelve years on stage together in unchanged composition is not a little, don't you think so?
The members of SHINHWA spend together this much time, despite many difficulties and problems.
Their latest song honestly caused me... laugh. Not even the song but MV. Definitely the first thing that came to mind was "50 Shades of SHINHWA" xD Maybe it's only my destroyed brain, but it just look so alike.
The song is interesting. It's hard to decide which one of members I like the most in this concept, because all of them look so wonderful (that's why I don't understand calling them "old man").
 My mum (who is also a big fan of asian popculture, korean and chinese the most) after listening to "Sniper"  told me, that she reeally love boys from SHINHWA, but this song reminds her about cowboy because of the whistling xD
And now a little bit from me on the technical side. MV reminds me music videos to "Seo Ji Sub - 18 Years", "2NE1 - Missing You" (maybe 'cause of the  scenery) and sometimes "Trouble Maker - Trouble Maker". Choreography is 100% in SHINHWA style. Just it. I can't compare it to anything. But in fact I really like the song.
Hope you'll like it to.
Greetings to all SHCJ <3

MV
 

Yuumiya
화이팅

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz