Translate

środa, 11 marca 2015

KOREA: RAINBOW - "Black Swan" (블랙스완)

Znowu mocno po czasie, ale trzeba napisać, w końcu to Rainbow <3
Ogólnie to pokochałam je gdy ukazała się piosenka "Rainbow Blaxx - Cha Cha". Moja młodsza siostra uwielbia tą piosenkę i do dziś często ją sobie włącza gdy coś robi na komputerze. Tym razem jednak miałam do czynienia z pełnym składem zespołu. I przyznam, że kawałek na prawdę bardzo mi się spodobał. Słucham w kółko i się nie nudzi. Gorąco zapraszam do posłuchania.
Jeśli chodzi natomiast o sprawy techniczne...
MV bardzo przypomina teledyski do takich utworów jak "T-ARA - Number 9" i "Ladies Code - Hate You". Jeśli chodzi o choreografię, to jest bardzo podobna do "Hello Venus - Sticky Sticky". Wiem, bo sama się uczyłam B) xD
Myślę, że to tyle z mojej strony. Mam nadzieję, że się Wam spodoba ^.^
***
 Once again after the time, but I need to write, it's Rainbow <3
 Generally I fell in love with them when they released the song "Rainbow blaxx - Cha Cha". My little sister loves this song and to this day she often listens to it while doing something does turn on the computer. But this time I had to deal with all members of the group. And I really like it. I'm listening to that song over and over again and I'm not getting bored. I am inviting you to listen.
And now something about technical matters...
MV reminds me about music videos to "T-ARA - Number 9"  and "Ladies Code - Hate You". When it comes to choreography, it is very similar to "Hello Venus - Sticky Sticky". I know because I was learning it by myself  B) xD
I think that's all. I hope you'll like it ^.^





MV

Yuumiya
화이팅

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz