Translate

środa, 25 lutego 2015

KOREA: AMBER - "BEAUTIFUL" 1st solo mini album

Doczekałam się! <3
Moja druga ulti nareszcie ma solowy debiut~
A jednak marzenia się spełniają.

Dobra czas odłożyć na bok filsy i napisać co nieco na temat piosenek od technicznej strony.
Mini album składa się z 5 utworów.
Pierwszy - "Beautiful", jest wolną balladą, w której Amber pokazuje delikatną stronę swojego wokalu. Przyznam że jest to moja ulubiona piosenka z tego albumu i mam do niej ogromny sentyment.
Druga to "Shake That Brass" w której pojawia się również Taeyeon z Girls Generation. Przez MV do piosenki omal nie zaczęłam ich shippować xD Niebezpieczne, uprzedzam.
Kolejną jest "Love Run". Polubiłam bardzo ten kawałek. Jest w nim coś takiego, że chce się go słuchać (chociaż to w sumie solowy album mojej 2 ulti to co ja się dziwie że wszystko mi się podoba).
Następnie "Heights". Przyznam się, że tej piosenki akurat słuchałam najmniej (co z tego że każdy kawałek słuchałam po kilkaset razy). Ale utwór w niczym nie jest gorszy od pozostałych. Jest bardzo energiczny i świetnie nadaje się na imprezy. Jak go słucham to mam przed oczami wakacyjne imprezy na plaży. Świetny utwór na takie okazje <3
No i ostatnia piosenka. "I Just Wanna" w duecie z Eric Nam (nie będę odmieniać bo narobię błędów xD). Jest to nowa wersja piosenki F(x) "Goodbye Summer" we współpracy z Kyungsoo z EXO. Przyznam, że wyszło im całkiem ładnie ^.^
No i wyszło że się rozpisałam. W każdym razie zapraszam do posłuchania pierwszego mini albumu Amber i wspierania jej w dalszej karierze. W końcu od tego są fani <3
***
Finally! <3
My 2nd ultimate bias has solo debut~
Sometimes dreams come true.

Okay, it's time to stop getting crazy and write something from technical side.
Mini album consist od 5 songs.
1st - "Beautiful" is a slow ballad, in which Amber shows soft side of her voice. I admit that this is my favorite song on this album, and I have a huge fondness for it.
Second is "Shake That Brass" in which has part Taeyeon from Girls Generation. Because of this MV I almost start to shipp them xD It's dangerous.
Next is "Love Run". I really like it. There is something special in this song, that I wanna listen to it (but.. this is solo album of my second ultimate so I'm not shocked that I like it all). But this song is not worse than other. It's energetic and perfect for the party. When I'm listening to it I have a party on the beach before my eyes. It's perfect for this kind of party <3
And finally the last one. "I Just Wanna" in the duet with Eric Nam. This is something like new version of song "Goodbye Summer" from F(x) in collaboration with Kyungsoo from EXO. I think it's really nice ^.^
Well, I write too much again. In any case, I invite you to listen to the first mini album of Amber and support her in further career. At the end of this are the fans <3


SHAKE THAT BRASS (MV)

BEAUTIFULL (Lyric video)

Love Run

Heights

I Just Wanna

Yuumiya
 화이팅

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz