Translate

niedziela, 14 września 2014

KOREA: SISTAR - "I Swear" (아이 스웨어)

Kochani, wiem że w sierpniu nie pisałam dosłownie nic, ale od 1 do 24 byłam w domu dosłownie 2 dni, a potem w ciągu ostatniego tygodnia było jeszcze mnóstwo imprez na pożegnanie lata itp, więc nie miałam ani chwili wolnego czasu, żeby pisać. Przepraszam za to zaniedbanie. Myślę, że beze mnie i tak byliście na bieżąco w większości comeback'ów.
Tak więc tym razem pora na... SISTAR!
25 sierpnia wydały one swój kolejny letni kawałek pt. "I Swear".
Przyznam że i piosenka i MV bardzo mi się spodobały. Muzyka dlatego, że ma w sobie to coś radosnego, co przypomina mi o cudownym czasie wakacji. A MV, ponieważ jest po prostu jakieś takie.. ludzkie. "Zwykłe" dziewczyny razem na wakacjach, jakoś po prostu miło się to ogląda. Nie ma idealnych ujęć, płynnych ruchów kamery, zawsze idealnie ułożonych włosów. Po prostu normalne dziewczyny na normalnych wakacjach. Za to podoba mi się teledysk.
Mam nadzieję, że i wam przypadnie do gustu.
***
Dear, I know that in August I did not write literally anything, but from 1 to 24, I was in the house just two days, and then in the last week was there was plenty of events to farewell summer etc, so I did not have a moment of free time to write. I apologize for this omission. I think that without me you still stayed informed in all comeback.
So this time, is time for... SISTAR!
August 25, they issued their next summer song "I Swear". I must admit that the song and MV I really liked. Music because it has that something joyful, that reminds me of a wonderful vacation. And MV, because there is simply... human. "Ordinary" girls together on vacation, somehow just nice to watching it. There is no perfect scenes, perfect camera movements, always perfectly arranged hair. Just normal girls on normal holidays. This is why I like this MV.
I hope you'll like it too.



MV

Yuumiya
화이팅!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz