Translate

czwartek, 31 lipca 2014

KOREA: Henry - "Fantastic"

Przyznam szczerze, że długo nie byłam w stanie posłuchać tej piosenki. Nie wiem czemu.. po prostu coś mnie hamowało. No ale w końcu posłuchałam (już chwilę temu ale nie miałam czasu pisać) no i.. spodobało mi się.
Ciekawe brzmienie, aczkolwiek już dobrze nam znane, dzięki "Trap" - poprzedniemu utworowi Henry'ego. Nie wiem, czy to tylko moje odczucie, ale moim zdaniem obie piosenki są uderzająco podobne.
Mimo to, piosenka wciąż mi się podoba.
Na pewno już wszyscy ją znacie ale mimo to napiszę.
Wybaczcie, że wszystkie posty takie spóźnione.
***
I must admit that for a long time I could not listen to this song. I do not know why .. just something inhibited me. Well I finally listened (already a while ago but I had no time to write) and... I liked it.
 Interesting sound, although already well known to us, thanks to the "Trap" - Henry's previous song. I do not know if it's just mine opinion, but I think both songs are strikingly similar.
 Nevertheless I like it.
I'm sure you all already know it, but I have to write about it.
Forgive me, that I write about everything so late.

MV


Yuumiya
화이팅!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz