Translate

sobota, 5 lipca 2014

KOREA: D-LITE - "Rainy Rainy"

Daesung wojuje na japońskim rynku muzycznym i daje nam w prezencie nowy mini album.
Jednak najważniejszą piosenką, której tytuł jest jednocześnie tytułem tego oto mini albumu, to oczywiście "Rainy Rainy".
Na prawdę piękna ballada, jak ją usłyszałam to się popłakałam.
O BOŻE MÓJ ULTIMATE MA COMEBACK FGEUFGQEFGQE <3
Musiałam xD
No dobra, wszystkie piosenki z mini albumu są śliczne, a ta ostatnia to już wgl xD
***
Daesung lives on the Japanese music market and gives us a present - new mini-album.
 But the most important song whose title is also the title of this mini-album, is of course "Rainy Rainy".
 Really beautiful ballad, when I heard it, I cried.
 OH MY GOD MY ULTIMATE CAME BACK FEHEQUFGEQUFGEQUFGQE <3
I have to do it xD
Okey, all songs from mini-album are beautiful, and the last is... xD


MV
(short ver)

Audio
(full ver)

mini album

Yuumiya
화이팅!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz