Translate

czwartek, 31 lipca 2014

KOREA: Girls Day - "Darling"

No więc kolejny comeback o którym piszę za późno.
Tym razem nasze księżniczki.. GIRL'S DAY <3
Oczywiście każdy wakacyjny comeback (zwłaszcza żeńskich grup) musi być mega słodki, kolorowy i uroczy.
Wszystko słodkie: piosenka, tekst, wygląd dziewczyn, MV.
Piosenka dobra na wakacyjny odpoczynek na plaży.
A tak w ogóle to mam taką samą spódnice jak Sojin w 0:20 xD
***
So, the next comeback about which I wtite too late.
This time our princesses... GIRL'S DAY <3
Of course all summer comebacks' (exactly female groups) have to be sweet, colorful and cute.
Everything sweet: song, lyrics, girls look, MV.
The song is good for summer relax on the beach.
And btw I have the same skirt as Sojin in 0:20 xD

MV


Yuumiya
화이팅!

KOREA: Henry - "Fantastic"

Przyznam szczerze, że długo nie byłam w stanie posłuchać tej piosenki. Nie wiem czemu.. po prostu coś mnie hamowało. No ale w końcu posłuchałam (już chwilę temu ale nie miałam czasu pisać) no i.. spodobało mi się.
Ciekawe brzmienie, aczkolwiek już dobrze nam znane, dzięki "Trap" - poprzedniemu utworowi Henry'ego. Nie wiem, czy to tylko moje odczucie, ale moim zdaniem obie piosenki są uderzająco podobne.
Mimo to, piosenka wciąż mi się podoba.
Na pewno już wszyscy ją znacie ale mimo to napiszę.
Wybaczcie, że wszystkie posty takie spóźnione.
***
I must admit that for a long time I could not listen to this song. I do not know why .. just something inhibited me. Well I finally listened (already a while ago but I had no time to write) and... I liked it.
 Interesting sound, although already well known to us, thanks to the "Trap" - Henry's previous song. I do not know if it's just mine opinion, but I think both songs are strikingly similar.
 Nevertheless I like it.
I'm sure you all already know it, but I have to write about it.
Forgive me, that I write about everything so late.

MV


Yuumiya
화이팅!

KOREA: TEAM H - "Raining on the dance floor"

Wiem, że niewielu jest fanów TEAM H. No ale mimo to napiszę, ponieważ ja bardzo ich lubię. Piosenka została wydana już chwilę temu, ale mogę o niej napisać dopiero teraz, ponieważ ostatnio miałam na prawdę mało czasu.
Piosenka z gatunku dance czy klubowych. Teks nie jest jakiś.. ambitny ani nic z tych rzeczy ale bardzo miło słucha się tego utworu. Moim zdaniem jest wręcz idealny na wakacyjne imprezy. Przyjemny w odbiorze i odpowiedni do tańca. No cóż. Chłopakom się kawałek udał. Chociaż w sumie zastanawiam się który utwór bardziej mi się podobał.. ten, czy "Take Me".
Mam nadzieję, że się wam spodoba.
***
 I know that there are very few fans of TEAM H. Well but despite this I write, because I really like them. The song was released a while ago, but I can write about it just now because recently I had really not enough time. 
The song species of dance or club. Teks is not some ambitious.. or anything like that but it's very nice to listen. In my opinion it is simply perfect for holiday parties. Pleasant and suitable for dancing. Oh well. The boys done good song.
Although I wonder which I like more .. this, or "Take Me".
I hope you enjoy it.

MV


Yuumiya
화이팅!

KOREA: J-Min - "Shine"

Solistka SM TOWN, którą możemy znać dzięki OST'om z dram czy solowych piosenek, nareszcie zadebiutowała.
Osobiście znam J-Min ponad półtorej roku, od kiedy obejrzałam dramę "To The Beautiful You" do której OST'a wydała piosenkę "Stand Up". Była to moja ulubiona piosenka przez długi czas.
Jej nowa piosenka bardzo do mnie przemawia. Czuć taką.. energię i siłę. Niestety nie znam całego tekstu, ale rozumiem niektóre fragmenty. I coś czuję że cały tekst jest przepiękny~
***
Solist of SM TOWN, which we can know cause of drama's OST or solo songs, finally debuted.
Personaly I know J-Min more than a year and half, since I watched the drama "To The Beautiful You" to which she had a song "Stand Up" in the OST. It was my favourite song for a long time.
Her new song really appeals to me. I can feel.. energy and power. Unfortunately I don't know all the lyrics but I understand some parts. And I think that all lyrics are beautiful~

MV


Yuumiya
화이팅!

wtorek, 15 lipca 2014

KOREA: NU'EST - "Good Bye Bye"

Nareszcie moi kochani wrócili~
I tak wgl to...
O BOŻE REN WYGLĄDA JAK FACET
W KOŃCU MÓJ BIAS NIE JEST BIASKĄ
Tak strasznie się cieszę z tego comeback'u
Uważam że piosenka jest świetna a MV co najmniej równie dobre.
No a tak w ogóle to wszyscy wyglądają cudnie. Aczkolwiek nie jest to najlepsza fryzura dla Baekho (te pomarańczowe mam na myśli).
***
Finally my dear are back
And btw...
OH MY GOD REN LOOKS LIKE A MAN
FINALLY MY BIAS IS A BOY
I'm so so happy cause of this comeback
I think that this song is amazing and MV is really good too.
Well, all of them look so beautiful. But this is not the best hair style for Baekho (the orange hair) ;-;

MV




Yuumiya
화이팅!

piątek, 11 lipca 2014

TAIWAN: Aaron Yan (炎亞綸) - "No Cut" (一刀不剪)

Być może część z was zna już naszego Aaronka dzięki duetowi z G.NA'ą.
Chwilę temu powrócił jako wokalista, promując przy tym swój program "Aaron Time". Teledysk ciekawy, ale kończy się w taki sposób że nie wiesz co powiedzieć. Dobra, nie mogę się rozpisać, mam dziś jeszcze dużo na głowie. Wakacje i do tego weekend.
Mam nadzieję, że nasz Aaron zyska nowych fanów <3
***
Perhaps some of you already know our Aaron thanks to the duo with G.NA.
 A moment ago he returned as a singer, while promoting his program "Aaron Time". Video is interesting, but ends up in such a way that you do not know what to say. Okay, I can not write out, mianhae, I still have a lot on my mind. Holidays and weekend at all. I hope that our Aaron will gain new fans <3


MV

Yuumiya
화이팅!

sobota, 5 lipca 2014

KOREA: f(x) - "Red Light"

Myślałam, że f(x) aż tak bardzo mnie nie zszokują.. a tu proszę.
Jejku~ ten comeback mnie rozwalił. I co by ludzie nie mówili, uważam że ta zmiana jest dla nich bardzo korzystna. A najkorzystniej zmieniły się moim zdaniem Krystal i Luna. Wszystkie wyglądają po prostu ślicznie.
Natomiast co do piosenki... podoba mi się i właśnie ją słucham. Ale moim zdaniem różnica między zwrotkami a refrenem jest zbyt ostra. Jest to bardzo ciekawie zrobione, ale refren w porównaniu z partią bezpośrednio przed nim jest o wiele ostrzejszy i to nie każdemu się podoba. No ale przecież nie da się wszystkim dogodzić. Osobiście mimo to lubię tą piosenkę.
 ***
I thought that f(x) will not shock me so much... but here they are.
 Gosh ~ the comeback destroyed me. And what would people have said, I believe that this change is very beneficial for them. And most preferred have changed in my opinion Krystal and Luna. They all look simply beautiful.
 As for the song .. I like it and I'm listening to it right now. But in my opinion the difference between the verses and the chorus is too fierce. It is very interesting as well, but the chorus in comparison with the party directly before it is a lot sharper and it's not for anyone. Well but it is not possible to to please all. Personally, I still like this song.


MV

Yuumiya
화이팅!

KOREA: D-LITE - "Rainy Rainy"

Daesung wojuje na japońskim rynku muzycznym i daje nam w prezencie nowy mini album.
Jednak najważniejszą piosenką, której tytuł jest jednocześnie tytułem tego oto mini albumu, to oczywiście "Rainy Rainy".
Na prawdę piękna ballada, jak ją usłyszałam to się popłakałam.
O BOŻE MÓJ ULTIMATE MA COMEBACK FGEUFGQEFGQE <3
Musiałam xD
No dobra, wszystkie piosenki z mini albumu są śliczne, a ta ostatnia to już wgl xD
***
Daesung lives on the Japanese music market and gives us a present - new mini-album.
 But the most important song whose title is also the title of this mini-album, is of course "Rainy Rainy".
 Really beautiful ballad, when I heard it, I cried.
 OH MY GOD MY ULTIMATE CAME BACK FEHEQUFGEQUFGEQUFGQE <3
I have to do it xD
Okey, all songs from mini-album are beautiful, and the last is... xD


MV
(short ver)

Audio
(full ver)

mini album

Yuumiya
화이팅!

KOREA: Jun Hyoseong (SECRET) - "Good Night Kiss"

Cóż.. jestem z tym trochę bardzo spóźniona, ale napisać muszę.
Tak więc członkini żeńskiej grupy SECRET obecnie prowadzi karierę solową. Koncept jest z tych bardziej kobiecych, erotycznych, niż z tych uroczych.
Piosenka jest na prawdę ładna i.. nieprzewidywalna. Gdy spodziewamy się energicznego wejścia z mocnym wokalem, trafiamy na partię wręcz szeptaną. Szczerze, to przez dłuższy czas słuchałam tej piosenki w kółko. Na prawdę bardzo mi się spodobała.
***
So.. I'm a little bit late, but I have to write about it.
The member of female group SECRET is currently conducting a solo career. The concept is the more feminine and erotic and than adorable.  
The song is really nice and unpredictable. When we expect a vigorous entry with powerful vocal, we get to the party almost whispered.
 I listened to this song for a long time over and over. I really like it.


MV

Yuumiya
화이팅!

TAIWAN: Aaron Yan (炎亞綸) and G.NA - "1/2 One Out of Two"

Nasza urocza G.NA dorwała się do kolejnego męskiego celebryty ^.~
Tym razem postanowiła zaistnieć w Tajwanie. Dlatego... razem z Aaronem Yan'em nagrała piosenkę, która posłużyła jako opening w nowej tajwańskiej dramie "Fall in love with me" (którą oglądam i postaram się o niej napisać).
Piosenka jest urocza, bardzo miło się jej słucha.
Może dzięki temu kawałkowi polubicie naszego Aaronka~
***
 Our lovely G.NA's got to the next male celebrity ^.~
 This time she decided to develop career in Taiwan. So... along with Aaron Yan she recorded the song, which was used as the opening theme in new Taiwanese drama "Fall in love with me" (which I watch and I will try to write about it).
 The song is lovely, very nice to listen to. 

Perhaps thanks to this song you may like our Aaron~


MV

Yuumiya
화이팅!

KOREA: TABLO&TAEYANG - "Eyes Nose Lips" (new ver.)

Tablo nareszcie wziął się do roboty xD No ale wiadomo, że gdy wychowuje się dziecko, to ma się mniej czasu.
No więc nasz ukochany raper zrobił.. cover nowej piosenki Taeyang'a - "Eyes Nose Lips".
Przyznam, że bardzo mi się ta wersja podoba, na prawdę. Wersja Tae ma w sobie to coś lirycznego, co wywołuje u nas wzruszenie i płacz. Natomiast ta wersja jest.. inna.
I ten epicki tekst:
"You wish me well...
I wish you hell"
No bfkeqgfueqgf <3
Dobra, bo mam tyle do napisania~ zapuściłam się w tym tygodniu a tu jeszcze comeback F(x).
***
Tablo finally went to work xD But I know that cause he bringing up child, he has less time.
So our beloved rapper did a cover of  Taeyang's new song - "Eyes Nose Lips".
I admit that I really like this version. Tae version has that something lyrical, which produces emotions and tears. In contrast, this version is... different.
And this epic text:
"You wish me well...
I wish you hell"
So bfkeqgfueqgf <3
Okay, because I have so much to write~ I left this week and there is f(x) comeback now too.


MV

Miyu Kim ^.^
화이팅!