Translate

piątek, 20 czerwca 2014

KOREA: PSY - "Hangover" ft. Snoop Dogg

Ma być szczerze, będzie szczerze.
Nie lubię tej piosenki.
Nie mówię że jest zła, po prostu mi się nie podoba. Pewnie gdybym jej słuchała w kółko i w kółko przez dłuższy czas, to bym do niej przywykła. Ale po co się męczyć?
Mimo to bardzo bardzo serdecznie zapraszam was do obejrzenia MV. Co prawda w pierwszych sekundach PSY wymiotuje przytulając się do, za przeproszeniem, jakiegoś kibla, ALE...
W minucie 3:00 pojawia się G-Dragon *^*
A w minucie 4:00 pojawia się CL *^*
Tak więc warto obejrzeć MV xD
Przyznam że duet sam w sobie jest ciekawy i bardzo mnie zaintrygował, ale no cóż.. piosenka nie przypadła mi do gustu.
***
 To be honest, be sincere.  
I do not like this song.
I'm not saying that is bad, I just do not like it. I guess if I had listened to it over and over again for a long time, I'd become accustomed to it. But why bother myself?
 Despite this, I very very warmly invite you to watch the MV. It is true that in the first few seconds PSY vomits hugging the, pardon, a toilet, BUT...
In 3:00 we can see G-Dragon *^*
And in 4:00 we can see CL *^*
So it's good to see the MV xD
I admit that the duo itself is interesting and very intrigued me, but oh well .. the song does not appealed to me.



MV

Miyu Kim ^.^
화이팅!

1 komentarz:

  1. Piosenka średnia ale wpada w ucho , natomiast teledysk.. do dupy xD
    Choć przyznaję , że gdy zobaczyłam Dragona byłam wniebowzięta (ale dupa z niego.. chce go xd )
    jednak mógłby się wziąć za dalsze pisanie piosenek do następnej płyty , a nie występowanie w teledyskach innych .. zabije go :D (xD)

    OdpowiedzUsuń