Translate

wtorek, 17 czerwca 2014

KOREA: CROSS GENE: "Amazing - Bad Lady -"

Przyznam się wam, że ja tej grupy nie znam. Ani troszkę. Ale postanowiłam o nich napisać po posłuchaniu tej piosenki. Chłopcy baaardzo mnie zaskoczyli. Ich poziom jest na prawdę dobry, mimo iż są dopiero 2 lata na rynku muzycznym. Postanowiłam troszkę lepiej ich poznać i poszukałam ich starszych piosenek. Przyznam że ich styl dość.. sporo zmienił się od ostatniego razu. Wcześniej był to kawałek nadający się na dyskoteki, jednak tym razem styl jest bardziej wyrafinowany. Zaskoczyli mnie poziomem wokalnym ale także... innym konceptem.
Zapraszam do słuchania, bo należy się chłopakom ta odrobina uwagi z waszej strony.
***
I must confess that I do not know this group. Not even a little. But I decided to write about them after lisened to this song. Boys sooooo much surprised me. Their level is really good, even though they are only two years on the music market. I decided to get to know them a little better and I searched their older songs. I admit that their style rather... has changed a lot since last time. Previously, it was a song perfect for disco, but this time the style is more sophisticated. They surprised me, also the level of vocal and... different concept.

 

MV

Older song
Starsza piosenka

"La-Di Da-Di"

Miyu Kim ^.^
화이팅!

1 komentarz:

  1. La Di Da Di - ale zajebista piosenka ;d A teledysk ...oglądanie go powinno być zakazane ,zbyt seksowni są ci goście ..xD

    OdpowiedzUsuń