Translate

sobota, 25 stycznia 2014

NEWS: "Frozen" korean song / "Kraina Lodu" koreańska wersja

Takie pytanko na wstęp: znacie bajkę "Kraina Lodu"? Zapewne tak. Jak pewnie wiecie istnieje również wersja z koreańskim dubbingiem. Piosenkę "Let It Go" o polskim tytule "Mam Tę Moc" (jakie żałosne... XD) w Korei zaśpiewał nie kto inny jak... Hyorin!
Oto wersja oryginalna (po angielsku), koreańska i polska dla porównania.
Osobiście najbardziej mi się podobają w kolejności: 1. koreańska, 2. oryginalna, 3. polska
W wersji oryginalnej śpiewa Demi Lovato, a jak pewnie wiecie ma ona bardzo mocny wokal.
***
I have a question for you on the introduction: do you know the fairy tale "The Frozen"? Probably yes. As you probably know, there is also a version with Korean dubbing. The song "Let It Go" in Korea is singing by none other than ... Hyorin
Here is the original version (in English), Korean and Polish for comparison.
Personally I like : 1 Korean, 2 original, 3 Polish
The original version sings Demi Lovato, and as you probably know she has a very strong vocal. 


OFFICIAL

KOREAN

POLISH

Miyu Kim ^.^
 화이팅!

5 komentarzy:

  1. Hmm , moim zdaniem także
    1. Korełańska
    2.Oryginalna (Ehh , nie przepadam za głosem Lovato ;_;)
    3 No i na szarym końcu wersja polska ..
    :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja Ailee też fajna, ale Hyorin dla mnie naj.
    Oglądałam frozen w oryginalnej wersji po angielsku dlatego niestety nie znam polskiego wykonania.
    Ale wydawało mi się że w filmie w amerykańskiej wersji śpiewała Idina Menzel a nie Demi, Demi zrobiła tylko cover

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja koreańska i amerykańska miały wersję filmową tej piosenki i wersję oryginalną z MV, tak samo jak w przypadku Demi było i z Hyorin (z tego co mi wiadomo) :-)

      Usuń
    2. ahh no chyba że tak, ja przez wersję oryginalną rozumiem wersję z filmu, dlatego się pogubiłam ;)
      w takim razie i Demi i Hyorin zrobiły wersje z MV, okej :)

      Usuń
    3. Nie tylko one. Jest jeszcze hiszpańska wersja :) : http://www.youtube.com/watch?v=IELVI07gsPI
      Przyznam że ładna, śpiewa piosenkarka która gra Violette w tym serialu. Zaczęłam kiedyś to oglądać z siostrą ale nie skończyłam nawet 1 sezonu, a w nim nie pokazywała swoich możliwości... Tu w refrenie... no cóż, może nie "daje po bandzie" ale jest całkiem dobrze ^_^

      Usuń