Translate

sobota, 18 stycznia 2014

DRAMA: Heirs (상속자들) (Spadkobiercy)

Po obejrzeniu 1 odcinka stwierdziłam, że po prostu nic nie ogarniam, tak więc po następnych odcinkach zrobiłam "drzewo relacji". Będziecie mogli się zapoznać z relacjami bohaterów do siebie nawzajem, a to duży atut wiedzieć to od początku.
UWAGA!
Relacje na drzewie relacji są podane takie, jakie były na początku dramy. Potem wiele się zmienia... tak więc drzewo służy jedynie do wprowadzenia w akcję dramy i zapoznania się z bohaterami. Ponieważ zrobiłam to osobiście proszę tego nie kopiować i nie udostępniać bez mojej zgody.
***
Yeees! Finally I managed to write about this drama! And there is so much to write about ... <3 After watching one episode, I found that I just don't comprehend it, so after next episodes I made "relationship tree". You will be able to familiarize with characters relationships to each other, and this is a big advantage to know this from the beginning.
ATTENTION!
Relations on the relationship tree are shown as they were at the beginning of the drama. Then a lot is changing ... so the relationship serves only to introduce into the action of drama and get acquainted with the characters. Because I made it personally please do not copy and do not share without my permission.

Fabuła/Storyline
Cha Eun Sang jest córką biednej służącej, która pracuje w domu bogaczy jako służba. Gdy pewnego dnia jej siostra, która mieszka w USA informuje je, że wychodzi za mąż i prosi o wsparcie finansowe z ich strony, Eun Sang postanawia sama dostarczyć siostrze pieniądze. W Stanach Zjednoczonych w niezbyt sprzyjających okolicznościach poznaje Kim Tan'a. Po powrocie Eun Sang do Korei okazuje się, że jej matka pracuje w domu jego rodziców. W wyniku problemów finansowych muszą razem z mamą zamieszkać w miejscu jej pracy. Cha Eun Sang nie wie o tym, kim tak na prawdę jest Kim Tan. Jednak ich drogi w pewnym momencie znów się krzyżują. Kim Tan nie chce nawet dopuścić do siebie myśli, że mógłby stracić Eun Sang, mimo że na ich drodze pojawia się mnóstwo trudności. Do tego dochodzi wątek problemów rodzinnych w domu Tan'a, jego narzeczona (!!!), oraz stosunki z jego byłym przyjacielem.
Czy ich miłość przetrwa? Sami sprawdźcie ;-)
***
Cha Sang Eun is the daughter of a poor maid who works at the house of the rich family as a service. When one day her sister, who lives in the U.S. tells them that she is getting married and asks for financial support from their side, Sang Eun decides to deliver the money herself. In the United States in very favorable circumstances, she meets Kim Tan. After returning to Korea it turns out that her mother works in the home of his parents. As a result of financial problems must together with my mother to live in the place of her work. Cha Sang Eun did not know about who really is Kim Tan. However, their path at some point again intersect. Tan Kim does not want to even allow himself to think that he could lose Eun Sang, even though on their way there is a lot of difficulty. To there are family problems at Tan's home, his fiancee (!!!), and his relationship with his ex friend.
Will their love survive? Check by yourself;-)

Moja opinia/My opinion
Drama porusza wiele problemów, bywa trudna, ale jest to jedna z tych produkcji, których się nie zapomina. Doskonale dobrana obsada aktorska (znam około 14 aktorów), ciekawe wątki, świetnie dobrani aktorzy do trójkąta miłosnego, mnóstwo łez, pełno śmiechu.
***
Drama touches on many problems, sometimes difficult, but it is one of the production, which you will not ever forget. Perfectly matched ensemble cast (I know about 14 actors), interesting wefts, great actors matched to a love triangle, lots of tears, full of laughter. 





Miyu Kim ^.^
화이팅!

12 komentarzy:

  1. Eeh .. Drama cudowna chociaż muszę przyznać , że bardzo mi się dłużyła . Ale wczoraj ją skończyłam . (;__;)
    Mój Yeong Do ;__; Od początku mu kibicowałam (choć wiedziałam , że nic z tego ) Jak oglądaliście to powinniście wiedzieć o co chodzi xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja jedyna mam wrażenie że ta drama to kompletne kopiuj, wklej Boys Over Flowers, no ludzie..? Co to, tylko ja oglądałam BOF?
    Historia ta sama: dziedzic fortuny zakochuje się w przeciętnej, biednej dziewczynie, z tą małą różnica że w głównej bohaterce BOF faktycznie można było się zakochać! Znała swoje wartości, miała aspiracje i miała poglądy, o które walczyła - wartościowa postać, którą można naśladować.
    Natomiast Eun Sang czy jak jej tam było, nie przedstawiała sobą nic wartościowego, kuliła ogon przy pierwszej lepszej okazji, nudna jak flaki z olejem, smutna, nostalgiczna postać - nie wiem jak w kimś takim można się zakochać?? Dlatego też uważam tę dramę za kompletny niewypał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że różnica między tymi dwoma dramami jest przede wszystkim taka, że ukazuje wielką różnice między synem chaebol'a i córką pokojówki. Jak wspomniałaś główna bohaterka BOF znała swoją wartość, natomiast Cha Eun Sang jest zakompleksioną nastolatką, ktora wraz z akcją dramy zmienia się dzięki Kim Tan'owi w pewną siebie, dojrzałą kobietę. Takie pytanko: czy obejrzałaś dramę do końca? Jeśli nie, proszę nie wyrażaj się aż tak niepochlebnie, a jeśli tak, to masz prawo do swojej opinii i nic na to nie poradzę. Jednak nie porównałabym BOF do Heirs. Poza tym, do problemów z Heirs takich jak sytuacja Eun Sang, czy Yeong Do na pewno trzeba dojrzeć. Nic ci oczywiście nie zarzucam, jedynie o tym wspominam.
      Dzięki za czytanie bloga
      Pozdrawiam
      K_fanka ^.^

      Usuń
    2. Cooo ...? Jak można w ogóle porównywać "Heirs" do BOF ?! O.O To jest aż grzech ciężki ......
      Prawda jest niestety taka , że prawie każda drama jest taka sama . Weź sobie "You're beautiful " i "To the beautiful you " przecież to jest kompletnie to samo tylko inni aktorzy .
      Zresztą oprócz tego , że "dziedzic fortuny zakochuje się w biednej , przeciętnej dziewczynie " nie widzę nic podobnego .
      Ale zgadzam się co do Eun Sang w stu procentach .
      (Mój komentarz nie jest obraźliwy ani nic takiego , szanuję twoje zdanie mimo , że się z nim nie zgadzam ) ;D

      Usuń
    3. Widziałam wszystkie te, które wymieniłaś, uważam że dramy typu "To The Beautiful you", "The Heirs" czy "Heartstrings" najbardziej mnie rozczarowały.
      You're beautiful opowiada zupełnie o czymś innym, o zespole, nikt nie jest dziedzicem fortuny podobnie w To The Beautiful you.
      Widziałam sporo ponad 100 koreańskich dram i zgodzę się że każda koreańska drama ma pewien schemat: biedna dziewczyna + bogaty chłopak LUB jedna przeciętna dziewczyna i dwóch walczących o nią mężczyzn.

      The Heirs to tylko odnowiona wersja BOF - pisało już o tym wiele portali internetowych.
      Ani Jan Di ani Eun Sang nie były zakompleksione, obie były biedne i pochodziły z rodzin robotniczych ale znały swoją wartość, pieniądze nie robiły na nich wrażenia. Tak samo Jan Di jak i Eun Sang wpłynęły na postać głównego bohatera pokazując mu "prawdziwe życie".
      Tak samo w BOF jak i The Heirs o główną bohaterkę walczyło dwóch facetów ;)
      Tak samo też w obu dramach były dodatkowe wątki miłosne (czytaj. dodatkowe pary).
      Wymieniać podobieństwa mogę bez końca.. obie dramy to "dramy szkolne", obie szkoły to szkoły dla superbogaczy, eun sang trafia do niej w podobny sposób jak JanDi, obie były traktowane równie źle przez innych uczniów. jedyna różnica polega na tym że Jean Di w przypadku niesprawiedliwości potrafiła się postawić, a eun sang juz nie.
      I co najważniejsze losy głównych bohaterów potoczyły się tak samo.

      Odnośnie mojej niepochlebnej opinii: jest taka bo drama mi się nie podobała.
      Niektóre dramy mi się nie podobaj, niektóre podobają.
      Nie trafiłam jeszcze na żadnym polskim blogu na notkę dotyczącą dramy "Reply 1997" - gdybym taką znalazła moje komentarze pod notką byłyby jak najbardziej pozytywne ;)

      Swoją drogą zastanawia mnie dramy z idolami, park shin hye i lee min ho są w Polsce tak popularne?
      Dlaczego akurat Ci aktorzy?
      Dlaczego tak mało osób w tym kraju widziało
      Reply 1997
      Reply 1994
      - to dramy, w których każdy odcinek ma jakiś morał, zrobiły furorę w Korei a do as w ogóle nie dotarły, dlaczego?
      jeśli któraś z Was zna odpowiedź, chętnie ją poznam :)
      pozdrawiam!

      Usuń
    4. ale w zasadzie G Rey ma rację! Nie powinnam ich porównywać, bo jak dla mnie Boys Over Flowers, to prawdziwa klasyka i mistrzostwo, Jan Di potrafiła zainspirować, natomiast The Heirs uważam za stratę czasu, pomimo iż uwielbiam Krystal i minhyuka i to dla nich w ogóle zaczęłam tę dramę oglądać.

      Usuń
    5. Mi osobiście drama się podobała , choć nie mogłam znieść chwilami postaci Eun Sang .
      Co do kwestii Mon Ho i Shin Hye to
      SH - osobiście nie lubię denerwuje mnie jej wygląd oraz jej aktorstwo (jest moim zdaniem .. bezpłóciowa xd)
      Mi Ho - Bardzo cenię tego aktora i uwielbiam . Bardzo go polubiłam dzięki postaci Gu Jun Pyo w " BOF " , ale cienię go także za rolę w "Personal taste " w "Heirs" przyznaję , że BARDZO mnie rozczarował (i te jego włosy ;_; )
      "Heirs" zaczęłam oglądać ze względu na Min Ho ( na początku ) po chyba piątym odcinku oglądałam ją ze względu na Woo Bin'a oraz Min Hyuka (ale główinie Woo Bina )
      Może faktycznie drama ta miała być odnowioną wersją BOF , ale jeśli ktoś porównuje Boys Over Flowers do Heirs , albo jeszcze gorsza (tak jak moja koleżanka ) mówi , że Heirs jest lepsze od BOF to mam ochotę zabić xD (może to przez sentyment to była moja pierwsza drama. ahh mogłabym o niej gadać godzinami <3 )
      A co do Reply 1997 to bardzo chcę zobaczyć. Słyszałam bardzo dobre opinie o tej dramie , ale przyznaję nie wiem dlaczego dużo się o niej nie mówi :|

      Usuń
    6. Jutro zapraszam do przeczytania nowego posta na temat dramy "Reply 1997" ^_^
      PS: Mnie też momentami okropnie wkurzała Eun Sang XD

      Usuń
  3. nie mogłaś po prostu podać linku a nie trzeba do cb pisać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ponieważ już się zdarzyło, że po podaniu linka na blogu, ta strona, a konkretnie ten jeden film na stronie, został usunięty i nie chcę żeby znowu do czegoś takiego doszło. Nie wiem czy to z mojej winy czy nie, wolę nie ryzykować :)

      Usuń
  4. Proszę podaj link do 1 odc. szukam i szukam i nie mogę znaleźć a naprawdę zachęciłaś mnie by zobaczyć ten serial .Bardzo proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.viki.com/tv/12699c-heirs?q=heirs
      Jeśli chodzi o ustawienia języków czy odcinków to możesz pisać zawsze pomogę.
      I przepraszam że tak późno odpisuje ale byłam zajęta ;-;
      Miyu Kim

      Usuń