Translate

czwartek, 16 stycznia 2014

KOREA: GOT7 - "Girls Girls Girls"

W końcu doczekałam się debiutu nowej męskiej grupy GOT7. Chłopcy, pod pilnym okiem JYP dużo się nauczyli i nareszcie zadebiutowali z ich singlem  "Girls Girls girls". Zespół składa się z 7 członków, a oto i oni:
***
 In the end I've reached the debut of a new male group GOT7. Boys under urgent eye of JYP learned a lot and finally debuted with their single "Girls Girls Girls". The band consists of 7 members, and here they are:

CAŁA GRUPA/ALL 

JB
Bambam

Jackson

Youngjae

Yugyeom

Mark

JR

MV

Miyu Kim ^.^
화이팅!

1 komentarz:

  1. Jacy słodziutcy ;3
    Piosenka okej , ale jak na razie szału nie ma jak dla mnie . Może następne piosenki bardziej mi przypadną do gustu , kto wie.. :)
    A tak z innej bajki to moim zdaniem siedmiu członków w jednym zespole to za dużo .
    Za dużo tych piękności !! xD Ale oczywiście absolutnie nie mam nic przeciwko temu , jest to po prostu dla mnie trochę bezsensowne .. no , ale co kto woli ;d

    OdpowiedzUsuń