Translate

poniedziałek, 20 stycznia 2014

KOREA: Kim Jaejoong - "WWW" full album

Wiem że trochę dużo się spóźniłam z tym albumem, ale totalnie zapomniałam o nim napisać xD Album jest mocno rockowy, Jaejoong całkowicie zmienił styl, ale według mnie na korzystny. Jeśli lubicie wyrazistego rocka, to jest w sam raz dla was.
***
I know that I'm a bit late with this album, but I totally forgot to write about it xD album is tight rock, Jaejoong has completely changed his style, but to me a favorable. If you like other vivid rock, it is the right one for you.







1. Just Anoter Girl (MV)

2. 빛 (Light)

 3. Don't Walk Away (ft. Junhyung of B2ST)

4. Butterfly

5. Rotten Love

6.  햇살 좋은 날 (A Sunny Day) (Feat. Lee Sang Gon of Noel )

7. Let The Rhythm Flow

8. I Did

9. Now Is Good

10. 9+1#
  
11. Luvholic (ft. Ha Dong QN)

12. Modern Beat

13. Paradise

Miyu Kim
화이팅!

2 komentarze:

  1. Aiii , kocham ! W całym albumie nie ma piosenki , która by mi się nie podobała ;o A piosenka "Light" najbardziej totalnie trafiła w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham wszystkie piosenki bez wyjątku, nie potrafię wybrać ulubionej, ale najczęściej słucham "Just Another Girl" i "Don't Walk Away" ^_^

      Usuń