Translate

piątek, 27 grudnia 2013

DRAMA: My Love From The Stars (별에서 온 그대) (Przybyłeś z Gwiazd)

Niedawno w Korei pojawiła się nowa drama, której emisja potrwa jeszcze w roku 2014. Oto ona:
 Recently in Korea appeared a new drama, the emissions will continue in 2014. Here it is:
 
My Love From The Stars (별에서 온 그대)


Fabuła/Storyline
400 lat temu, za czasów dynastii Joseon na Ziemię przybyli kosmici. W wyniku pewnego wypadku jeden z nich - Do Min Joon (Kim Soo Hyun) musiał pozostać na Ziemi. Jego utrapieniem jest fakt, że wszystkie jego zmysły są wyostrzone, co nieco przeszkadza mu w życiu codziennym.  Żyjąc w czasach obecnych poznaje niezbyt ogarniętą aktorkę Cheon Song Yi (Ju Ji Hyun), która ma tendencje do wpadania w kłopoty. Gdy wprowadza się ona do apartamentowca przez niego zamieszkiwanego, dosłownie drzwi obok, zaczynają się problemy. Czy w wyniku tych "wypadków" zrodzi się między nimi coś więcej niż tylko sąsiedzka znajomość? Sama nie wiem :-)
***
 400 years ago, at the time of the Joseon Dynasty aliens came to the Earth. As a result of some accident one of them - Do Min Joon (Kim Soo Hyun) had to remain on Earth. His annoyance is the fact that all his senses are heightened, and this bother him in everyday life. Living in the present time he meets not too engulfed actress Cheon Song Yi (Ju Ji Hyun), which has the tendency to fall into trouble. When she is amended into an apartment inhabited by him, literally next door, the problems begin. Whether as a result of these "accidents" will arise between them more than just knowledge of the neighborhood? I don't know :-)

Moja opinia/ My opinion
Jest to jedna z najciekawszych produkcji jakie widziałam, ale przecież jeszcze wiele dram przede mną i być może o wielu z nich będę pisać że są "jedne z najlepszych". Ale jak na razie stopniowo poznaje coraz to nowsze dramy i muszę przyznać, że obok 'Master's Sun' jest to chyba 2 najlepsza drama 2013 roku, ale wielu dram tegorocznych jeszcze nie widziałam.
***
It is one of the most interesting production I've ever seen, but there is a lot of dramas in front of me and perhaps for many of them, I'll write that they are "one of the best". But as of now I gradually start to know newer drama and I have to admit that next to 'Master's Sun' it is probably 2nd best drama of year 2013, but many dramas this year I haven't seen yet.

Miyu Kim ^.^
 화이팅!

Postacie/ Characters

2 komentarze:

  1. Moja opinia :)
    Nie widziałam Master's Of the Sun... albo inaczej, porzuciłam tę dramę na 9 odcinku. Zapowiadała się dobrze ale znudziła mnie. Dlatego osobiście nie nazwałabym jej najciekawszą produkcją 2013 roku. Wiem, że miała dużą oglądalność w Korei i wszyscy Koreańczycy mi ją gorąco polecali. Wobec My Love From The Stars (별에서 온 그대) też mam duże oczekiwania, między innymi dlatego że Jeon Ji Hyun to moja ulubiona aktorka i obiecałam sobie, że obejrzę tę dramę do samego końca chociażby tylko dla Ji hyun. Najgorsze jest to, że teraz My Love From The Stars ma wysoką oglądalność i jest ulubioną dramą Koreańczyków i już się boję że znowu nie trafi w mój gust ;p
    Natomiast jedno jest pewne, za najlepszą drame z 2013 roku uważam School 2013. Najciekawsza produkcja o problemach szkolnictwa jaką w życiu widziałam.
    Może dlatego że trafiła w moje zainteresowania (chciałabym zostać nauczycielką) a może dlatego, że była po prostu bardzo dobrze zrobiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem jak mogłaś zostawić "Master's Sun"!... :/ No ale w sumie... niektóre dramy rozumie się z wiekiem i z doświadczeniem, a ta drama była o miłości u dorosłych ludzi, pokrzywdzonych przez życie... Nie sądzę żebyś się zawiodła na My Love From The Stars (별에서 온 그대)... pierwsze 10 odcinków... ach, boskie <3 Zapewniam że "Master's Sun" kończy się pięknie, a po 10 epie już nie wyrabiasz... Po prostu siedzisz i na zmianę ryczysz i umierasz ze śmiechu... XD

      Usuń