Translate

środa, 10 kwietnia 2013

DRAMA: "You're Beautiful" (미남이시네요)

Kolejna drama na horyzoncie ^.^
***
 Next drama on the horizon ^.^
    
 Historia/Story
       Gemma jest siostrą bliźniaczką Go Mi Nam - sławnego wokalisty.  Gdy menedżer Go Mi Nam namawia go na operacje plastyczną, która kończy się niepowodzeniem, Mi Nam musi przejść przez następną operacją i kurację w Stanach Zjednoczonych. W czasie pobytu zagranicą Mi Nam otrzymuje propozycję zostania drugim wokalistą w popularnej koreańskiej kapeli - A.N.JELL.
Jednak musi stawić się tam osobiście, a operacja była tajemnicą. Tak więc menedżer odnajduje jego bliźniaczą siostrę, która przygotowuje się do przyjęcia ślubów zakonnych i prosi ją o udawanie przez jeden dzień jej brata i podpisanie kontraktu. Jednak w pewnym momencie pojawiają się komplikacje a Gemma będzie musiała pobyć wśród członków zespołu troszkę więcej niż się spodziewała.
***
Gemma is a twin sister of Go Mi Nam - popular vocalist. When Go Mi Nam manager compels him to make plastic surgery, which ends in bad way, Mi Nam has to go through another surgery and treatment in the United States. During his stay abroad Mi Nam gets an offer to become the second singer in the popular Korean band - ANJELL. However he has to be there personaly, but the operation was a secret. So the manager finds his twin sister, who is preparing to adopt the religious vows and asks her to pretend for one day her brother and signing a contract. But at some point there are complications and Gemma will have to stay among the members of the team a little more than she expected.
    
Tu jest link do pierwszego odcinka ale jak zjedziecie w dół strony to znajdziecie tam pozostałe. Jest jedno "ale". Trzeba własnoręcznie ustawić, żeby było z polskimi napisami. W momencie gdy wyświetli wam się już film, z prawej strony będą ustawienia języka napisów. Tam zmieńcie w ustawieniach na napisy polskie. Jeśli by ktoś nie wiedział jak to zmienić to pytajcie w komentarzach a ja wszystko jeszcze dokładniej objaśnię :P
Poniżej znajdziecie foty i streszczenie tej dramy. Miłego oglądania~
 ***
I send you link to the drama "Minamyisinyeoyo" as known as  "You're Beautiful".
This is link to 1st ep, but if you go down you'll find other. It's one "but". You must personally adjust the english subs. In the moment, when the movie started in the right side you'll find language settings. If you'll stil don't know how to do it, ask in comments, and I'll explain it :P
Below you can see  photo and story of this drama. Have a nice watching~
 Go Mi Nam / Gemma

     Kang Shin Woo
    
Kang On Yu / Jeremy
      
Hwang Tae Kyung

A.N.Jell
     
 A.N.Jell
                                                          
   A.N.Jell

Miyu Kim
화이팅

5 komentarzy:

  1. Świetny blog! Widzę, że się rozkręca :) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaa... to była moja pierwsza koreańska drama... Na początku nie chciałam oglądać koreański, bo uważałam, że są głupie ale jak obejrzałam You're Beautiful to stałam się fanką również Korei...
    ~Team Jeremy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedzenie mojego bloga i koment :) zapraszam do dalszego obserwowania :)

      Usuń
    2. Trafiłam tu z filmwebu - i przyznam, że świetna robota :D Trochę już za mną jest tych produkcji, dlatego pozwolę sobie obejrzeć polecane przez Ciebie Minamyisinyeoyo i ocenić... choć pewnie nota będzie zaburzona przez pryzmat wcześniejszych dram (˘_˘٥)

      Usuń
    3. Dziękuje za pochwałę i mam nadzieję, że drama ci się spodoba i że jeszcze czasem do mnie wpadniesz :) Będę się starać, żeby blog był coraz lepszy :)
      Hwaitin !!!
      K_fanka

      Usuń